O mnie

sobota, 29 grudnia 2012

Recyklingowa torebka

Na moim forum decoupage24.pl Hogis zorganizowała konkurs decoupage z kameą. Lubię konkursy, ale tym razem długo się zastanawiałam , czy wziąć udział , bo temat taki nie mój. Termin wysyłania zdjęć się zbliża , a ja w miejscu stoję i nic. Mam niby sporo klamotów do decu, ale nic mi nie pasowało. Nagle trach ,para buch, jest pomysł . Wyciągnęłam prawie ze śmieci staruńką torebkę , przemalowałam, pooklejałam, polakierowałam i mam stylową , nietuzinkową torebkę. Nie wiem , czy będzie używana, ale nie mówię kategorycznie nie. Jakby nie było dużą radość miałam przy jej tworzeniu.

9 komentarzy:

  1. A dlaczego miałabys jej nie nosić!!! Zrobi furrorę, gdziekolwiek ją pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A my radość przy jej podziwianiu :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. szyk i elegancja, fajny i nietuzinkowy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już tą piękność na fb :) Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. dostała drugie życie i ślicznie jej w tej szacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Torebka jest obłędna! Zawładnęła moje serce! ;) Kocham styl starodawny i właśnie w tym tonie się ubieram więc ja na pewno z wielką radością chodziłabym z nią na co dzień...
    Pozdrawiam serdecznie zdolna Duszyczko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, i zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń